اطلاعات زیبایی - پزشکی

اطلاعات جامع درمورد زیبایی - پزشکی - و...

اطلاعات زیبایی - پزشکی

اطلاعات جامع درمورد زیبایی - پزشکی - و...

  • ۰
  • ۰

بینی استخوانی

بینی استخوانی پوستی نازک تر و قابل انعطاف دارد. جالب است بدانید نتایج جراحی بینی استخوانی از جراحی بینی گوشتی بهتر است و دلیل آن پوست نازک و انعطاف پذیر بودن بینی استخوانی (غضروفی) است. 

 

شکل بینی استخوانی

  • قوز و فرم منحنی 
  • دارای استخوانی باریک
  • لایه های چربی در آن ها بسیار نازک است
  • پره های آن کوچک و باریک هستند

سایز بینی استخوانی

استخوان های بینی دو استخوان کوچک دراز هستند که از نظر اندازه و شکل در افراد مختلف متفاوت است. آنها در کنار و در قسمت میانی و بالای صورت قرار می گیرند و با اتصال آنها پل یک سوم بالایی بینی را تشکیل می دهند.

 

جراحی بینی استخوانی

 

بهترین جراح بینی در تهران 

قبل از هر گونه اقدام عمل بینی بهتر است تا نسبت به انتخاب بهترین جراح بینی حساس تر شوید. زیرا انتخاب جراح بینی حاذق تاثیر بسیاری در موفقیت آمیز بودن عمل شما دارد. عدم انتخاب جراح بینی مناسب ممکن است مشکلات تنفسی بعد از عمل برای شما به وجود آورد. به همین خاطر مهم است. جراح بینی شما باید به صورت دقیق بینی شما را بررسی و نوع آن را براساس استخوانی و گوشتی بودن تشخیص داده و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهید. این اطلاعات شامل نحوه عمل شما است و جراح زیبایی موظف است تا اطلاعات دقیق راجع نحوه عمل، اقدامات قبل و بعد از عمل در اختیار شما قرار دهد. هم چنین ذکر عوارض بعد از عمل نیز باید به بیمار گفته شود. به هر دلیلی که عمل بینی انجام میدهید باید بدانید که عوارض جراحی بینی بعد از جراحی ممکن است شامل حالتان شود و به همین دلیل لازم است تا نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کرده و در صورتی که دچار مشکلات شدید بعد از عمل شدید به پزشک خود مراجعه کنید. 

در صورتی که تهران زندگی می کنید پیشنهاد می کنم به سایت دکتر مهران دوغایی مقدم مراجعه کنید و نمونه کارهای ایشون به همراه سوابق ایشون رو مطالعه کنید. با جست و جوی نام ایشان در گوگل می توانید سایت دکتر دوغایی مقدم را بررسی بفرمایید. 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی